خدمات طراحی شبکه های شرکت آراپل

طراحی شبکه های کامپیوتری

مشاوره و طراحی شبکه کامپیوتری یکی از جذاب‌ترین، اما چالش‌برانگیزترین وظایفی است که معماران، مهندسان شبکه و کارشناس شرکت آراپل با آن روبرو هستند، زیرا همه شرکت‌های فعال در حوزه کسب‌وکار خواهان شبکه‌ای پایدار، پر سرعت و با کیفیت هستند.

خوشبختانه در چند سال اخیر پیشرفت‌های قابل توجهی در حوزه سخت‌افزار به وجود آمده و تجهیزات شبکه‌ پیشرفت‌های قابل قبولی داشته‌اند، به‌طوری که امروزه سوییچ‌ها و سرورها با ارایه طیف گسترده‌ای از قابلیت‌های کاربردی و مدیریتی بخش مهمی از مسئولیت‌های یک سرپرست شبکه را بر عهده گرفته‌اند.

مشاوران و کارشناسان ما طی بازدید از مجموعه ی شما بعد از درک نیازهای کارفرمایان محترم و با چشم انداز نیازهای حال و پیش روی اقدام به آنالیز و طراحی پلن های متنوع توسط متخصصین صورت می پذیرد و تمامی آنها طی جلساتی با کارفرمای محترم مورد بررسی قرار می گیرد و توضیح ابعاد پلن ها و نقاط قوت و ضعف آن مورد ارزیابی قرار خواهد گرفت.

بعد از توافق و انتخاب بهترین پلن مورد تأیید طرفین وارد فاز اجرایی خواهد شد و شروع مسیری لذت بخش و کارآمد را بهمراه خواهد داشت.

مشتریان و همراهان شرکت آراپل کارخانجات ، ارگان ها، ادارات، شرکت ها و مجموعه های بزرگ، متوسط و کوچکی هستند که قصد مشاوره و طراحی شبکه کامپیوتری خود را دارند.

خدمات طراحی پسیو شبکه

این قسمت با استفاده از نرم افزار طراحی شبکه انجام می شود. محل نودها، مسیر های کابل کشی و تمامی موارد در نقشه پیاده شده و در اختیار نیروهای اجرایی پسیو شبکه قرار داده می شود.


– جانمایی کامل نود ها و پریز ها
– تهیه مسیر بستر زیر ساخت
– مسیر ترانک های زمینی و هوایی
– محل نصب رک ها
– محل اتاق سرور و دیتا سنتر
– جانمایی رک ها و تجهیزات در اتاق سرور
– مسیر های ارتباطی بین سرور ها
– شماره گذاری کامل نود ها و رک ها و پچ پنل
– تهیه نقشه با کمک نرم افزار و ارایه به کارفرما

خدمات طراحی اکتیو شبکه

ساختار منطقی شبکه قبل از پیاده سازی باید طراحی شود. این ساختار نرم افزارها، سرویس ها، ارتباطات و سایر موارد را تدوین کرده و برای اجرا آماده می شود.



– طراحی فلوچارت ارتباطات شبکه
– نرم افزارهای مورد نیاز
– سرویس های شبکه
– سخت افزار مناسب برای سرور ها
– روترها و سوییچ های مدیریتی Core و Access
– سیستم آدرس دهی به تجهیزات
– لایه های مورد نیاز دسترسی
– سیستم تلفن تحت شبکه و ارتباطی
– ارایه نقشه و مستندات با ذ کر جزییا