همه چیز درباره آراپل؟

شرکت آراد ارتباط پایدار لارین با برند تجاری آراپل در سال 1394 به صورت سهامی خاص تاسیس شد.

در این مدت با استعانت از خدای متعال، نیروهای متخصص و جوان خود، و بهره گیری از تکنولوژی روز دنیا توانسته جزء شرکت های برتر در زمینه انرژی های تجدید پذیر و انفورماتیک محسوب می شود.

مدیران بخش های مختلف شرکت آراپل در جهت ارتقاء کیفیت خدمات و جلب رضایت حداکثری مشتریان، موظف به بالا بردن سطح پویایی و خلاقیت پرسنل خود می باشد.

از جمله فعالیت ها شرکت آراپل میتوان به موارد زیر اشاره کرد.

منشور اخلاقی گروه آراپل

ما کارکنان شرکت آراپل با استعانت از خداوند متعال، کرامت انسانی، خلاقیت و نوآوری، خود را ملزم به رفتار اخلاقی و حرفه ای زیر ملزم می دانیم

  • با انجام درست وظایف محوله ورعایت قوانین و مقررات شرکت، تمام تلاش خود را در جهت تحقق آرمان واهداف مبتنی بر استراتژی شرکت به کار میگیریم.
  • وظیفه خود می دانیم شعائر و اخلاق دینی، ملی و حفظ کرامت انسانی را سرلوحه فعالیت های خود قرار دهیم. و با همکاران و مشتریان با صداقت، انصاف، عدالت و رفتار نماییم.
  • نظم و انضباط، مسئولیت پذیری، جدیت و پشتکار، وجدان کاری، امانت داری و تعهد سازمانی را در انجام وظایف و مسئولیت های محوله وظیفه ی خود می دانیم.
  • خود را در مقابل تمامی اشخاص حقیقی و حقوقی ، كه در مقام مشتری و ارباب‌ رجوع با شرکت به تعامل می پردازند ، مسئول و پاسخگو می دانیم.
  • مشتریان را سرمایه واقعی شرکت تلقی نماییم .منافع شرکت را در منافع مشتریان و اهداف شرکت را در اهداف توسعه کاری جستجو كنیم.
  • در مقام خدمت ، با خُلق و خوی نیکو و گشاده رویی برخورد كرده ، در نهایت ادب ، تواضع و دقت ، وظایف محوله را به انجام برسانیم.
  • انتقادات و نظرات از سوی مشتریان را ارج نهاده ، از آن به عنوان زمینه ای سازنده در مسیر ارتقای خود و سازمان متبوع، استقبال كنیم.
  • رعایت آراستگی ظاهر و باطن را رمز موفقیت به حساب آوریم.
  • از هرگونه اتلاف وقت خودداری كرده، آن را مصداق تضییع حقوق مشتریان به شمار خواهیم آورد.
  • در بیان و انعکاس عملكرد خود، صادقانه رفتار نموده ، از هرگونه اقدامی كه ما را از نیل به هدف والای خود منحرف سازد، پرهیز كنیم.
  • همواره مصمم باشیم كه خدمات خـود را با کیفیت مطلوب و به شیوه های مناسب و نوین در اختیار مشتریان شـرکت قرار دهیم.
  • اعتقاد ما است كه همواره راه بهتر و مناسب تری برای ارائه خدمات به مشتریان وجود دارد و بهبود مستمر روش های انجام كار، هدف روزمره شرکت میباشد.
  • پژوهش، تحقیق، نوآوری و خلاقیت را زمینه ساز تحقق اهداف شرکت و ضرورتی اجتناب ناپذیر برای كسب موفقیت محسوب می كنیم.

چرا آراپل؟

استفاده از تجهیزات به روز دنیا

پیشرفت روزافزون تکنولوژی و استفاده از تجهیزات به روز دنیا، بهره وری و اثربخشی پروژه ها را تا حد زیادی افزایش یافته و موجب جلب رضایت مشتریان می شود.

مشاوره و طراحی متناسب با هر پروژه

شناخت صحیح نیازهای مشتری ، سبب میگردد تا مشاوره و طراحی مناسبتری به مشتریان ارائه شود و در این راستا محصولات و خدمات بهتری در اختیار آنها قرار گیرد.

قیمت های رقابتی

انتخاب قیمتی مناسب یک کالا سبب جلب رضایت مشتری می گردد. از این روز حذف واسته و قیمت واقعی کالا هدف اصلی قیمت گذاری کالا ها می گردد.

پشتیبانی 24 ساعته

مشتریان راضی در یک مجموعه، حاصل یک تیم پشتیبانی دلسوز و پاسخگو بوده که با دانش کافی در تلاش هستند تا مشکلات کاربران را پیگیری و برطرف کنند.

اصالت کالا

تضمین اصالت کالاها ، جزء مهمترین چالش های کسب و کار محسوب می‌شود. کالا های اصلی به مصرف‌کنند اطمینان می‌دهد محصولی با کیفیت خریداری نموده است.

مشتری مداری

تحلیل نیازهای مشتری، عنصر اصلی در مشتری مداری می باشد. یک سازمان مشتری‌مدار باید درک عمیقی از نیازها و انتظارات مشتریان خود داشته‌ باشد.